سبز میشوم ...

  • ۰
  • ۰

سلام

قرار بود زودتر از اینا برگردم به وبلاگ نویسی .

مثلا قرار بود 17 خرداد وبلاگ جدید تاسیس کنم ولی حالا اومدم سراغ این لینک قدیمی ام و بی هوا شروع کردم به نوشتن .

بی هوا.

داشتم توو سیستم عکسای بهار 96 رو نگاه میکردم تا ویوا ویدئوش کنم بذارم اینستا دیدم هیچ کار مهمی توو این سه ماه لعنتی انجام ندادم و حسم شد حس نارضایتی .

البته همینجورم که عکسا رو نگاه میکردم پس زمینه ی فکریم یه حس نرضایتی گنده داشتم ( اونم انکه پسرخالم یک سال از من کوچیکتره بعد این دفترچه استخدامی ها رو گرفته بود برای بررسی اون وقت من خودمو هیچی نمبینم حس میکنم 14سالمه !!!! و نیازیبه کار نیست البته گله مندم از توقع خانواده که ازم توقع 21ساله ها رو ندارم 

من الان انگار همون14 سالمه و نوجوونمو فقط درس مهمه !!!!!) 

چقدر غر زدم 

چقدر حس نارضایتی دارم

چقدر بد که برگشتم ب وبلاگ نویسی این شکلی شد !!!!!!!!!!!!!!!!

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • سرخوش :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی